mgr psychologii (Uniwersytet Warszawski), psychoterapeutka CBT (certyfikat nr), psychoterapeutka CFT (University of Derby), coach ADHD (ADDCA, Nowy Jork).
Uważam, że praca z dorosłymi neuroatypowymi osobami jest fascynująca i dołożę wszelkich starań, aby Cię do tego przekonać!
W prywatnej praktyce pracuję z dorosłymi osobami z ADHD i w spektrum autyzmu oraz współprowadzę grupy psychoedukacyjne dla dorosłych z ADHD.
W wolnym czasie, w tradycyjny, analogowy sposób, dzielę się wiedzą o ADHD ze studentami w całej Polsce.
Masz potrzebę otoczenia opieką terapeutyczną PTSD, psychozy, choroby afektywnej dwubiegunowej, aktywnego uzależnienia.
Szukasz szkolenia w większości poświęconego praktyce terapii (może wtedy zainteresuje Cię to szkolenie).
Preferujesz wykłady, mniej angażujące uczestnika formy uczenia się.
Doświadczasz blokującego, wstydu i/lub poczucia winy.
Masz wysoki poziom perfekcjonizmu.
Chcesz dowiedzieć się, na co zwracać uwagę, aby w odpowiednim momencie zasugerować klientowi diagnozę.
Chcesz dowiedzieć się, jaki jest aktualny stan wiedzy w zakresie psychoterapii osób dorosłych z ADHD.
Cenisz rzetelną wiedzę popartą doświadczeniem i informacjami z praktyki prowadzącej.
Lubisz uczyć się w sposób aktywny.
Dzięki konsultacji wstępnej wspólnie z terapeutką zastanowicie się czy grupa jest dobrą interwencją dla Ciebie. W związku z tym, że jest to pierwsza taka grupa w Polsce, poprosimy Cię o wypełnienie kilku testów i kwestionariuszy: na koniec dowiesz się szczegółowo, co dla Ciebie zadziałało, a co nie.
W pierwszym module zawiążemy grupę. Dzięki ćwiczeniom i psychoedukacji dowiemy się, jak nasz mózg (w szczególności ADHD-owy!) sprawia, że mamy pod górkę. Zrozumiemy, co nie jest naszą winą, a co, mimo wszystko, jest naszą odpowiedzialnością. Poznamy 3 systemy motywacyjne, korzyści i zagrożenia związane z każdym z nich. Zastanowimy się czym jest, a czym nie jest współczucie.
Ewolucyjnie patrząc, inni ludzie mogą i powinni stanowić dla nas źródło ukojenia i wsparcia. Niestety, czasami przykre doświadczenia sprawiają, że mamy przekonanie, że nie jest to możliwe. Nikt też nie uczy nas szukania oparcia i ukojenia w sobie: w naszym ciele. W tym module, na różne sposoby będziemy ćwiczyć wciskanie pauzy, po to by być w stanie zapewnić sobie współczujące wsparcie: nie tylko kojące, ale i wspierające nas w robieniu tego co potrzebne.
Osoby z ADHD, już od dzieciństwa, słyszą zdecydowanie więcej krytycznych komunikatów niż ich rówieśnicy. Bardzo często też, osoby wierzą, że tylko dzięki naprawdę ostrej samokrytyce mogą się zmotywować. Nie będziemy Was przekonywać, że jest inaczej: zaprosimy Was do doświadczenia tego jak może być inaczej.
Ostatni moduł to przygotowanie do wyruszenia w drogę: w fascynującą drogę: Twoje dalsze życie. Jak przed każdą podróżą warto się przygotować i spakować lekki, ale konkretny plecak. Zbierzemy wszystkie narzędzia i upewnimy się, że w naszych plecach nie ma zbędnych ciężarów. Będziemy też celebrować.
Grupa zakończy się konsultacją indywidualną i ponownym wypełnieniem kwestionariuszy.
Dowiesz się czym jest ADHD i jak może prezentować się u dorosłych klientów.
Zrozumiesz w jaki sposób funkcjonuje neuroatypowy mózg, a dzięki temu będziesz w stanie lepiej zrozumieć zmagania Twoich klientów i przeszkody jakie napotykacie we wspólnej pracy terapeutycznej.
Będziesz w stanie wychwycić mity.
Dowiesz się, jakie zaburzenia i choroby najczęściej współwystępują z ADHD.
Dodatkowo, poznasz (i zrozumiesz!) podstawowe wskazówki, jakimi powinna charakteryzować się skuteczna terapia zaburzeń psychologicznych dla dorosłych z ADHD.
* Zapisując się na newsletter, wyrażasz zgodę na przesyłanie Ci informacji o nowościach, promocjach, produktach i usługach Psychoterra Cognita. Zgoda może być w każdej chwili wycofana, a szczegóły związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności
Formalności:
Kiedy:
Spotykamy się we wtorki od godz. 19:15 do 21:15 (bez 31 maja 2023 r.
Przed rozpoczęciem grupy obowiązują 1-2 (płatne) konsultacje wstępne u Natalii (koszt 200 zł niezależnie od ilości konsultacji; opłata w przypadku kwalifikacji zostanie zaliczona na poczet grupy).
Co otrzymasz dodatkowo? Materiały, handouty, uważne omówienie kwestionariuszy i twojego udziału w grupie.
Przeciwskazania: aktywne uzależnienie, epizody psychotyczne, choroba afektywna dwubiegunowa (chad).
Pierwszy krok do zapisów to e-mail:
Nie jesteśmy samotnymi wyspami, choć dorastając i żyjąc z ADHD możemy tak się czuć.
W grupie terapeutycznej w nurcie CFT doświadczysz budujących relacji oraz zbudujesz i rozwiniesz system swojego wewnętrznego wsparcia.
Mini prezentacja, dyskusja, praca w parach, analiza case studies,
12 dwugodzinnych spotkań grupy.
Materiały.
Indywidualne omówienie po zakończeniu grupy
22.04.2023 (sobota)
9:00 - 15:30
Natalia Pietrulewicz
1680 zł, przy płatności za całość z góry: 1550 zł, możliwość rozłożenia płatności na 2 - 3 raty
8 godzin dydaktycznych
Pracownia Psychoterapii Psychoterra Cognita, ul. Hubnera 5/102, Warszawa
5-6
Konsultacja wstępna + 12 spotkań grupowych + konsultacja indywidualna po zakończeniu grupy (obowiązkowa, wliczona w cenę)
Dla kogo jest psychoterapia grupowa w nurcie CFT?
Jestem terapeutka CBT i CFT i moja konceptualizacja pacjenta odbywa się w tych paradygmatach. Szkolenie uwzględni jednak wiedzę na temat deficytu uwagi, która jest uniwersalna. Podstawowe wskazówki terapeutyczne będą zapewne sformułowane językiem znanych mi podejść terapeutycznych, ale będą to wskazówki w dużej mierze odwołujące się do biologii i twardych danych - z dużym prawdopodobieństwem dające się przetłumaczyć na język innych nurtów terapeutycznych.
Co to jest CFT?
To jest szkolenie podstawowe. Jego celem jest zrozumienie przez uczestników ADHD, jego wpływu na terapie różnych zaburzeń, miejsca ADHD w konceptualizacji Klienta oraz zaproszenie uczestników do wyciągania własnych wniosków dotyczących dopasowywania terapii dla Klienta. Nie jest to kompleksowe szkolenie z terapii ADHD, w szczególności nie jest to szkolenie z protokołu pracy z osobami z ADHD.
Dlaczego nurt CFT jest pomocny dla osób z ADHD?
Uczestnicy otrzymają zestaw specjalnie przygotowanych handoutów, ale bez wykorzystywanej w trakcie szkolenia prezentacji.