ul. Tamka 3a, lok. 3, Warszawa, Polska
+48 794612364
psychoterracognita@gmail.com

Anna Adamiuk

Anna Adamiuk jest absolwentką psychologii na Uniwersytecie SWPS oraz resocjalizacji na Uniwersytecie Warszawskim.
Ania doświadczenie zdobywała realizując staże w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie: na oddziale psychiatrycznym, dziennym oddziale terapeutycznym dla osób cierpiących na zaburzenia lękowe, depresyjne, zaburzenia osobowości i odżywiania, a także na oddziale całodobowym dla wczesnej interwencji oraz pierwszych epizodów psychozy. Jest również wolontariuszką w organizacji pozarządowej świadczącej pomoc psychologiczną osobom LGBTQ+ i ich bliskim. Ania posiada również kilkuletnie doświadczenie w pracy projektowej, gdzie była członkinią globalnych zespołów prowadzących badania kliniczne w dziedzinie onkologii.
W przyszłości chciałaby rozwijać się jako psychoterapeutka poznawczo-behawioralna, a już teraz realizuje całościowe szkolenie w zakresie terapii akceptacji i zaangażowania (ACT), której jest ogromną entuzjastką. Dużą przyjemność sprawia jej wspieranie innych w rozwoju. Regularnie bierze udział w szkoleniach, konferencjach, jest członkinią Assosiation for Contextual Behavioral Science. Niektórzy mogą Anię kojarzyć z jej profilu na Instagramie @a.po.dyplomie https://www.instagram.com/a.po.dyplomie/
W wolnym czasie lubi czytać książki, chodzić po górskich szlakach i spokojnie spacerować z psem. Uwielbia Nowy Jork i wszystko, co z nim związane.

LEARN MORE
Z KIM PRACUJĘ?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

DOŚWIADCZENIE

WYKSZTAŁCENIE